Rekrutacja uzupełniająca
Rekrutacja uzupełniająca na studia pierwszego stopnia – wrześniowa.
Rekrutacja uzupełniająca na studia pierwszego stopnia będzie przeprowadzana tylko na kierunki, na których wskazane są wolne miejsca.
Liczba wolnych miejsc na poszczególne kierunki w rekrutacji uzupełniającej podana jest w Systemie Obsługi Kandydatów
Kandydatów zainteresowanych udziałem w kwalifikacji uzupełniającej prosimy o zapoznanie się z:
– kalendarzem rekrutacji uzupełniającej kalendarium
– sposobem postępowania (poniżej) dla nowych kandydatów oraz tych, którzy posiadają już konto w SOK.
– zasadami rekrutacji Zasady rekrutacji na studia I stopnia …
Sposób postępowania
Kandydaci, którzy nie są jeszcze zarejestrowani w Systemie Obsługi Kandydatów:
Po zapoznaniu się z zasadami rekrutacji i kwalifikacji, do 13 września do godz. 24.00 należy:
- wypełnić formularz rejestracji dostępny na stronie http://sok.sggw.pl,
- wprowadzić do systemu wyniki matury,
- wybrać kierunek i formę studiów,
- wnieść opłatę rekrutacyjną.
Po wypełnieniu formularza i wybraniu kierunku studiów kandydat uzyskuje status „zarejestrowany”.
W dniu 16 września kandydaci ze statusem „zarejestrowany” będą kwalifikowani do przyjęcia.
Status kandydata, kierunek i forma studiów, na które kandydat aplikuje oraz indywidualny numer konta dla opłaty rekrutacyjnej widoczne są po zalogowaniu do SOK w panelu administracyjnym kandydata.
Kandydaci już zarejestrowani w Systemie Obsługi Kandydatów – zmiana kierunku lub formy studiów / modyfikacja statusu kandydata:
W kwalifikacji uzupełniającej biorą udział wyłącznie osoby ze statusem „zarejestrowany” wyświetlanym w panelu administracyjnym kandydata w SOK.
Kandydaci, którzy są zainteresowani udziałem w rekrutacji uzupełniającej, ale nie mają statusu „zarejestrowany” lub mają taki status, ale przypisany do kierunku, na którym nie ma wolnych miejsc, powinni postępować zgodnie z wytycznymi:
- do 13 września do godz. 24.00 zalogować się do Systemu Obsługi Kandydatów (SOK);
- wybrać z menu po lewej stronie opcję „1st. + jm – wyniki matur, wybór kierunku”;
- wybrać z listy rozwijanej odpowiednią formę studiów (stacjonarne/niestacjonarne), sprawdzić wpisane wyniki matury i ew. je uzupełnić/poprawić, wybrać kierunek studiów z listy pod tabelą wyników maturalnych i potwierdzić wpisy przyciskiem „zapisz zmiany”;
- na stronie głównej panelu administracyjnego kandydata w SOK sprawdzić, czy wprowadzone dane są zgodne, czy wybrano właściwy kierunek oraz czy status kandydata to „zarejestrowany”.
Status kandydata powinien zmienić się na „zarejestrowany” i być przypisany do wybranego kierunku studiów, na którym są wolne miejsca.
Jeśli kandydat wniósł wcześniej opłatę rekrutacyjną to uczestnicząc w kwalifikacji uzupełniającej NIE wnosi już kolejnych opłat.
Uwaga! Kandydaci zakwalifikowani do przyjęcia na studia w dniu 16 września, składają dokumenty w dniach 20-23 września 2021r.