Wirtualny Dziekanat - eHMS
Wirtualny Dziekanat umożliwia studentowi dostęp do jego danych związanych ze studiami w SGGW poprzez witrynę WWW. Dostęp, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa, realizowany jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Wszelkie niezgodności w wyświetlanych w eHMS danych lub ich brak, należy wyjaśniać w swoim Dziekanacie.
ZALOGUJ SIĘ DO WIRTUALNEGO DZIEKANATU
Logowanie do systemu:
- zalecane jest logowanie się do eHMS poprzez przeglądarkę internetową Mozilla,
- do rejestracji w eHMS, oprócz danych osobowych (imie i nazwisko, PESEL/Paszport), wymagany jest numer albumu studenta oraz wydział (dane widoczne po zalogowaniu do Systemu Obsługi Kandydatów),
- podczas rejestracji system prosi o podanie pytania pomocniczego i odpowiedzi.
Należy zapamiętać odpowiedź – jest niezbędna w przypadku odzyskania danych do logowania w celu ich odzyskania, - po poprawnej rejestracji system wyświetli dane do logowania : NIU (Numer Indentyfikacyjny Użytkownika) i hasło tymczasowe,
- podczas pierwszego logowania system wymusi zmianę hasła (hasło musi zawierać: minimum 8 znaków, małą literę, dużą literę, cyfrę).
Należy zapamiętać NIU i hasło, - 4-krotne wpisanie niepoprawnego NIU lub hasła, skutkuje zablokowaniem konta. W tym przypadku należy skontaktować się z Pomocą Informatyczną.
Po zalogowaniu student uzyskuje możliwość:
- sprawdzenia swoich danych osobowych,
- edycji niektórych danych kontaktowych (telefon, e-mail, odległość od miejsca zamieszkania),
- przeglądania własnego programu studiów i zajęć, przynależności do grup, decyzji dziekana,
- podglądu przedmiotów i ocen z bieżącego i poprzednich semestrów, stanu zaliczenia semestrów oraz uzyskanych średnich,
- dostępu do danych stypendialnych,
- monitorowania stanu płatności, w tym ewentualnego zadłużenia oraz odsetek,
- drukowania przelewów dotyczących opłat za studia oraz opłat związanych z zamieszkaniem w akademiku,
- przeglądania zamieszczonych ogłoszeń,
- rezerwacji miejsca w akademiku (zasady przyznawania miejsca są dostępne na stronie http://adiss.sggw.pl/przyznawanie-miejsc), przeglądania złożonej rezerwacji oraz odwołania rezerwacji,
- zapisów na przedmioty obieralne oraz wyboru prowadzących (w przypadku udostępnienia tej funkcji przez dziekanat),
- wstawienia fotografii do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej,
- wypełniania ankiet.