SGGW

Aktualności

19
listopada
2019

Profesor SGGW ekspertem w kampanii: Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje

Trwa kampania, której ekspertem ds. merytorycznych jest prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka z Katedry Techniki i Projektowania Żywności Instytutu Nauk o Żywieniu Człowieka SGGW.

Związek Polskie Mięso prowadzi kampanię informacyjną nt. walorów mięsa drobiowego i wieprzowego. Projekt ma popularyzować najnowszą wiedzę na ten temat, a także prezentować fakty i obalać mity związane ze spożywaniem mięsa. Kampania jest też okazją do informowania społeczeństwa o tym, na co powinni zwracać uwagę przy zakupie mięsa, m.in. chodzi o sprawdzanie jego pochodzenia – takie dane powinny znajdować się na etykiecie produktu.

Kampania rozpoczęła się w październiku 2019 r. i potrwa do końca marca 2020 r. Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Mięsa Drobiowego.