Dla studentów

Wirtualny Dziekanat - eHMS


Wirtualny Dziekanat - eHMS

Wirtualny Dziekanat umożliwia studentowi dostęp do jego danych związanych ze studiami w SGGW poprzez witrynę WWW. Dostęp, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa, realizowany jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Wszelkie niezgodności w wyświetlanych w eHMS danych lub ich brak, należy wyjaśniać w swoim Dziekanacie.

ZALOGUJ SIĘ DO WIRTUALNEGO DZIEKANATU
 

Logowanie do systemu:

  • zalecane jest logowanie się do eHMS poprzez przeglądarkę internetową Mozilla,
  • do rejestracji w eHMS, oprócz danych osobowych (imie i nazwisko, PESEL/Paszport), wymagany jest numer albumu studenta oraz wydział (dane widoczne po zalogowaniu do Systemu Obsługi Kandydatów),
  • podczas rejestracji system prosi o podanie pytania pomocniczego i odpowiedzi.
    Należy zapamiętać odpowiedź – jest niezbędna w przypadku odzyskania danych do logowania w celu ich odzyskania,
  • po poprawnej rejestracji  system wyświetli dane do logowania : NIU (Numer Indentyfikacyjny Użytkownika) i hasło tymczasowe,
  • podczas pierwszego logowania system wymusi zmianę hasła (hasło musi zawierać: minimum 8 znaków, małą literę, dużą literę, cyfrę).
    Należy zapamiętać NIU i hasło,
  • 4-krotne wpisanie niepoprawnego NIU lub hasła, skutkuje zablokowaniem konta. W tym przypadku należy skontaktować się z Pomocą Informatyczną.



Po zalogowaniu student uzyskuje możliwość:

  • sprawdzenia swoich danych osobowych,
  • edycji niektórych danych kontaktowych (telefon, e-mail, odległość od miejsca zamieszkania),
  • przeglądania własnego programu studiów i zajęć, przynależności  do grup, decyzji dziekana,
  • podglądu przedmiotów i ocen z bieżącego i poprzednich semestrów, stanu zaliczenia semestrów oraz uzyskanych średnich,
  • dostępu do danych stypendialnych,
  • monitorowania stanu płatności, w tym ewentualnego zadłużenia oraz odsetek,
  • drukowania przelewów dotyczących opłat za studia oraz opłat związanych z zamieszkaniem w akademiku,
  • przeglądania zamieszczonych ogłoszeń,
  • rezerwacji miejsca w akademiku (zasady przyznawania miejsca są dostępne na stronie http://adiss.sggw.pl/przyznawanie-miejsc), przeglądania złożonej rezerwacji oraz odwołania rezerwacji,
  • zapisów na przedmioty obieralne oraz wyboru prowadzących (w przypadku udostępnienia tej funkcji przez dziekanat),
  • wstawienia fotografii do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej,
  • wypełniania ankiet.